15 Eylül 2013 Pazar

anvelop bluz


İzinli olduğum günler biterken, bir cesaret diktiğim anvelop bluzu da paylaşayım. Mart 2012 Burda dergisi 121 numaralı model. Daha önce bir deneme yapmış ve güzelim kumaşı çöpe atmıştım. Bu kez kumaşın kaygan olmamasından mıdır bilmiyorum daha kolaydı dikişi. Süetimsi bir görünüşü var kumaşın. Jarse mi penye mi bilemedim ama her iki yöne gayet esnek. 


Etekten daha önce bahsetmiştim. Bu yazımın en sonunda fotoğrafı bulunan etek. O da süetimsi dokulu ince bir kumaş ama esnek değil. 


İlk defa (sanırım) uzun kol dikiş yaptım, Modeldekinden daha kısa, truvakar oldu. Esnek kumaşla çalışmak aslında zor gibi görünse de hatayı da bir o kadar kaldırıyor ve ölçüler milimine kadar tutmasa da oluyor. 


Yoğun bir hafta bizi bekliyor. Herkese kolaylıklar dilerim. 

5 yorum:

  1. Çok şık olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor. Modeli de çok beğendim. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Yaka kısımlarını yapıştırma telayla mı yaptın? Dikiş fark edemedim.

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş hep aklımda bi kalıp bu bi ara diksem olacak ..gule gule gıy

    YanıtlaSil
  5. çok şık duruyor güle güle giyinin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...