24 Şubat 2013 Pazar

yarım kalan işler tamamlanıyor


Önceki yazımda söz etmiştim, Onmarifet sergisine göndermek üzere bir kaç tane biçmiş ama bunu yetiştirememiş ve bir daha da elime almak istememiştim. Hazır kesilmiş elbiseyi dikmek ne kolay oldu.


Gizli fermuar dikişinde artık hiç zorlanmıyorum. Astarlı giysilerde çok daha kolay oluyor sanki, hem de temiz bir görüntü oluyor. Roba astarını, üşengeçliğin ruhumu sarma boyutuna göre  bazen elde, bazen makinede bastırıyorum. Etek uçlarına doğrudan makinede düz dikiş çektim, kıvırarak.


Bu posttan sonra hemen bir yazım daha olacak, yastık kenarlarına kordonlu biye geçirilmesi ile ilgili. Kondonlu biyeyi, çanta dikerken de kullanabiliyorsunuz. Çanta daha bir kalıplı duruyor. Fotoğrafını çekerken içini doldurmak zorunda kalmıyorsunuz. 


İlikleri yatay olarak olarak, ama bu kez biraz daha küçük açtım. 
Haftanız güzel geçsin... 

7 yorum:

  1. ellerine sağlık canım.çok şık olmuş.iyi günlerde kullanılsın sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş elbise,fermuar dikimini birde ben alışa bilsem iyi olacak.

    YanıtlaSil
  3. şu aralar artan kumaşlardan kızıma yazlık ıfıl ıfıl elbıseler yapmaktayım. şmdi bloğunuzu tam anlamıyla gezcem..harıka fikirler çıkacak eminim..

    YanıtlaSil
  4. Süpersin. Yarım işler tez bitirile......

    YanıtlaSil
  5. Kumaş desen ve rengini çok beğendim. Çocuk elbiselerine zaten diyecek yok bu da onlar gibi çok güzel
    Ellerine sağlık
    www.gullerledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş kumaşta çok şirin elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok sevimli ve bir o kadarda tertemiz bir çalışma olmuş, hakikatten pürüzsüz, ellerinize sağlık:).

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...