6 Şubat 2012 Pazartesi

tembel tatil


Sömestr tatilinin ikinci haftası için aldığım izni verimli değendirdim mi, bilemedim. İstanbul bir sürpriz yaparak, son 25 yılın en soğuk günleri ile karşıladı bizi.


Dönüşümüzden önceki gün güneşi ve sıcağı görünce kendimizi dışarı attık.


Martılarla yolculuk yaptık, iskeleden atılan simit parçalarını kapışmalarını izledik.



Yine de güzeldi İstanbul tatili, iyi geldi bize. Tatilden önce ise:


Kadife kumaşla (ve çok zorlanarak)  kapladığım ahşap çerçeveye kızımın işlediği nakışı geçirdim.


Yavru da bu işi güzel yapıyor Allah için!...


Çapraz nakışı yapmayı da seyretmeyi de çok seviyorum.


Elimde işlenmiş çok kanaviçe olmasına rağmen henüz farklı bir yerde kullanamadım. Bu konuda fikriniz varsa paylaşabilirseniz sevinirim. 


Ha, bir de etek dikmiştim. Bitirmek dönüşe kısmet oldu. Şu daha önce clutch dikip bitiremediğim kumaştan. Kumaş bitsin istedim ve anvelop model yaptım. Bitti...

4 yorum:

  1. çok şık güle güle kullansın marifetli küçük hanım

    YanıtlaSil
  2. odaatölye, teşekkür ederim. Kızım diye söylemiyorum, pek marifetlidir:)

    YanıtlaSil
  3. Hep miniklere hep miniklere nereye kadar biraz da büyük kızlara dikilsin :))eteğim güzel olmuş yenilerini heyecanla bekliyorum :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...