20 Aralık 2011 Salı

Elbise günleri-3




Serinin üçüncü elbisesi, kumaşlarını birlikte kestiğim. Yalnızca etek kısımlarında değişik yaptım. Bedenler de farklı. Aşağıdaki sonuncunun eteğini nasıl yapacağıma karar vermedim henüz. 




Tabii çanta da yapılacak. Küçük kızlar elbise giymeye bayılıyor, ben de onları mutlu etmeye...


Bu seriyi tamamladıktan sonra quilting (yorganlama) çalışmalarına başlamak istiyorum. Ama aralarda elbise, çanta dikeceğim elbette. Hatta yapmak istediklerimden biri de 0-6 yaş kız çocukları için organik kumaş kullanarak elbiseler tasarlayıp dikmek. Organik derken gerçek organik ve sertifikalı kumaşlardan söz ediyorum ve arayışlarım sürüyor.


Bu arada dikiş makinesi ile free motion quilting (serbest yorganlama) yapan arkadaşlar varsa iletişime geçerlerse çok mutlu olacağım. 

6 yorum:

  1. ne kadar güzel dikmişsiniz ya :) dikiş dikebilen insanlara hayranlığım çok büyük,keşke ben de dikebilsem :)

    www.fido-land.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ELİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ BU ELBİSEDE DİĞERLERİ GİBİ.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. Fidoland, teşekkür ederim. Dikiş dikmekde diğer el işleri ya da el sanatları gibi... Zor değil aslınde birazcık sevgi, biraz sabır istiyor.
    Mihrimah, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık çok güzel olmuş. benimde 7 yaşında bir kızım var. bu elbiseleri görüne dikiş bilmediğime üzülüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Mrhaba ,
    Blogunuzu kuzenımın kızına mınık ve sevımlı elbıseler dıkmek adına kalıp ararken buldum.Sanırım dısarıdan hazır kalıp bulmam gerekli.Hepsi bahar gibi gercekten ellernize sağlık.Acaba ne çeşit kumaş kullanmam gerekli? ben kolsuz jile tarzı elbiseler dıkmek istiyorum şirin sevimli ..:) Bbegımızde yenı 6 ayını bitirdi :)

    YanıtlaSil
  6. marifetli hanımlar kulübü, teşekkür ederim.
    Sezgi, belki kalıpsız da olur ama ben kalıpla çalışıyorum. Dediğim gibi profesyonel değilim. Çocuklar ve özellikle bebekler için mutlaka %100 pamuklu kumaş kullanmak en doğrusu sanırım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...